Kräksgröt

Både filen och yoghurten var slut så idag fick det bli havregrynsgröt till frukost. Sigrid slafsade i sig så glatt medan jag satt bredvid och höll på att kräkas. Det är ju så äckligt!! Jag hade hällt på lite sylt men då blev det ju bara ännu äckligare. Hua.


Jag har inte uppdaterat i helgen för jag har inte hunnit. I lördags var vi på möhippa/svensexa i Linköping och igår handlade vi julklappar. Nu har jag bara två kvar. Sen är det bara att invänta tomten (och köpa julmat, städa huset, bada barnet, hugga granen osv)!

Kommentarer
Postat av: Ulk!

Fy för den lede! Instämmer med föregående skrivare. Gröt i allmänhet & havregrynsgröt í synnerhet borde förbjudas!

2009-12-22 @ 01:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0