I lööv Försäkringskassan

Skrev jag häromdagen något dumt om FK? Jag tar tillbaka! De är ju världsbäst! Idag var det ingen telefonkö alls och den sjukt trevliga tjejen jag pratade med förklarade att två andra sagt fel till mig och att jag nu troligtvis kommer få tillbaka föräldradagar för jag har tagit ut för mycket! Jag höll på att börja gråta av lycka. Men det beror nog på att jag varit vaken hela natten (okej då, jag somnade kanske till fem minuter i fåtöljen) och sen sovit mindre än fem timmar.

Här nedan följer en snabbguide till hur man lyckas i Försäkringskassans djungel:

1. Prata inte med en släpig tant som säger fel.
2. Prata med en förtjusande trevlig (som farfar skulle säga)tjej som säger bra saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0