Torsdagskvällsgöromål

Jag gjorde nyss något som jag inte gjort på väldigt länge. Lite för länge kanske. Det tog en väldig tid och nästan lite våld. Resultatet blev nog heller inte 100-procentigt. Jag är dessutom inte helt säker på att det var värt besväret. Men som den oerhört konstiga telefonförsäljaren sa, "Man vill ju inte se ut som en grottmänniska". Hade jag haft ork hade jag tagit ett kort på mina nyrakade ben.

Hela tiden ploppar det upp saker i huvudet som jag kommer på att jag måste packa ner. Men nu har jag glömt bort den senaste saken som jag kom på och det stressar mig. Det är ju inte bara mina grejer som ska packas utan även saker till Siggeliten som ska spendera eftermiddagen hos moster. Nej, jag kommer inte på det.

God natt

(Förresten har jag på senare tid blivit bättre på att hantera telefonförsäljare. Fråga mig inte varför.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0