Saker jag stör mig på.

Fru Ankas byxor skär in i rumpan. Deras assistent sitter i en garderob. De har nanny. De har fyra ugnar. Maria med konstiga efternamnet har fruktansvärd smak när det gäller inredning. Fransar! Kom igen! Färgade lampor i köksön. Hon köper en kruka för 400 dollar. Agnes Nicole, Barbie som farmor, är typ 60 men klär sig som en 14-åring. Hon kollar på hus som kostar 40 miljoner dollar. Som ser ut som kräks!

Dessutom är det ju inget nytt i programmet! Jag har ju redan sett och stört mig på allt.

Kommentarer
Postat av: moster

Jag är mållös... Har aldrig sett det innan. De verkar ju inte smarta precis. Dryga rent ut av. rentutav. rent utav. rentut av.

2009-10-12 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0