Snart är vi rika!

Anton fick ett fantastiskt erbjudande igår på posten. Ett tyskt företag som skulle sälja några lotter, det verkade fantastiskt bra. Man skulle fylla i personnummer, kreditkortsnummer och mängder med andra uppgifter om sig själv. Det var visst 90% vinstchans om man köpte tre lotter. De borde dock anställt någon annan översättare eller skippat Google-translater. Eller vad sägs om denna mening: Det gläder mig, att också också hör till de speciellt utvalda personer i din stad som jag idag har nöjet att överlämna detta attraktiva Premium-erbjudande till. Eller den här: Som Premium-kandidat har du möjlighet att delta i mitt nya Dator-logik-vinst-systemet ©.

Behöver jag ens säga att vi fort som attan fyllde i "Deltagarrättscertifikatet" och postade det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0