matvrak

Sigrids lunch: Potatismos och ost. Korven spottade hon ut!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har din blogg på rss + att jag är "mellan två jobb" eller med finare ord så har jag ju semester, det är därför är jag så snabb på att kommentera.



Har du närt en vegetarian vid din barm?!



p.s. min blogg uppdaterdes precis just nu också... det var på tiden.

2009-09-28 @ 13:32:04
Postat av: Karin

p.s. igen, har du läst lotta kaljos blogg?



bra! här är länken:

http://blogg.expressen.se/osorterat/

2009-09-28 @ 13:35:59
Postat av: Tin

Eeh... Vad är rss? skäms Vilken blogg? Renovera hus-bloggen? Släng hit adressen! Lottas blogg läser jag ibland ja, hon är jätteduktig!!

2009-09-28 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0