Meeen!!

Nu är kamerakabeln borta igen!! Jag hade tänkt ta mig samman och lägga upp kort på färdiga soffan och ett kort på Noa och Sigrid men då är kabeln borta. "Ja det är väl Anton naturligtvis. Gustav, idag är det julafton och då beskyller vi inte någon för någonting".

Jag beskriver korten istället. På Noa-kortet sitter Noa och Sigrid på golvet och leker med varsin leksak som låter. En sån leksak som man vill hiva ut genom fönstret efter att den pipit/tjutit/pratat danska i en kvart.

På kortet med soffan ser man... soffan. Med turkost tyg och fina kuddar.

Så, varsågoda att använd er fantasi! För kabel-aset går ju inte att hitta.

Kommentarer
Postat av: moster

Ha ha ha! Lägg den högt nästa gång!

(Synd förresten för jag hade gärna velat se min lillkille in action!)

2009-09-22 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0