Svar på tal

Det har ramlat in lite kommentarer på tidigare inlägg och det blir jag alltid glad av! Tänte svara på dem här:

Inlägget Bläää: Susanne, jag litar på er förskolelärare till 100% men... det är fortarande min unge det handlar om och henne känner jag och Anton bäst. Jag är säker på att hon kommer trivas och ha det bra men jag tror faktiskt att hon har det bättre hemma... Vilken förskola är det du jobbar på? Frida: Om fyra-fem år sådär så kanske det kan komma en till, just nu är jag inte alls sugen på fler barn. Tillan: Kom tillbaks när du har en egen... =)

Inlägget B&J och London is a nice place: Vi åt vettig mat någon gång ibland men mest åt vi glass. Vi gick väldigt mycket också så det jämnade ut sig.

Inlägget På promenad: Sigrid har faktiskt en docka som hon ägnar lite uppmärksamhet någon gång ibland. Vagnen är dock mycket roligare än dockan och ska släpas med överallt.

Hoppas ni blir nöjda med detta.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag vet, det är klart ni vet bäst, och ni tänker rätt, klart man vill ha hemma sitt barn så länge som det bara går, det tycker även jag, tro det eller ej :) Jobbar på Solhöjden, den nyaste av alla dessa jätteförskolor :)

2010-04-30 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0