RASTA!

Jag hittade min gamla rasta-mössa i en låda! Jag tror jag fått den av Peter, han har alltid uppmuntrat min lite mer rebelliska sida. Så fin är den. Kanske skickar bildbevis sen.

För övrigt ligger vilddjuret och sover i soffan. Utan blöja. Jag försöker uppmuntra henne i pott-tränandet så vi gick och köpte "trosar". Klart hon inte vill ha blöja på sig då. Men så värst pott-tränad är hon inte. Hon har kissat på toan två gånger. I hela sitt liv. Vi kanske får köpa ny soffa. På tal om kiss så berättade min jobbarkompis en fruktansvärt äcklig grej men det kan jag inte skriva här.

Kommentarer
Postat av: Tillan

Jag känner att du är väldigt pedagogisk...hm lite svårt ord för mig...

2010-08-21 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0