Julefriden sänker sig!

AH! Allt är klart! Skinkan är griljerad (av svärmor), Anton slår in de sista julklapparna (till mig), Sigrid sover efter att ha puttat in Noa i ett fönster. Huset är städat, granen klädd. Nu är det jul! Jag vill önska er en riktigt GOD JUL! Här kommer några bilder från ett juligt Habo.
En trafikolycka utanför vårt hus häromdagen. Som ni ser så går snön upp till överkant på staketet
I år har jag fixat mig en krubba. En trasig från Ullared. Visst är den fin?
Jesusbarnet sover.
Granen! Inte lika stor som förra året men riktigt fin! Vi fick en stjärna av mamma med, men den är inte med på kortet.
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Pär

Fint ni har det. Imorrn kommer vi o våldgästar! God jul!

2010-12-23 @ 22:17:48
Postat av: Feffe

God Jul önskar jag familjen Rommedahl. Snygg gran!

2010-12-24 @ 00:19:34
Postat av: Feffe

God Jul önskar jag familjen Rommedahl. Snygg gran!

2010-12-24 @ 00:19:51
Postat av: moster

Vad bra att Jesusbarnet sover! Det känns realistiskt för ett så litet barn. Noa har inte tagit nån större skada av gårdagens äventyr, han kommer klara sig och säkert ge igen nån dag...!



God Jul älskade lilla syster!

2010-12-24 @ 07:29:26
Postat av: mamma

Jag är imponerad av er fina gran! Jättefina bilder för övrigt. "Tallägaren".

2010-12-25 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0