Mina vänner pocketböckerna

Jo det här med pocketböcker. Jag gillar pocketböcker därför att:

*De är billiga
*De är lika stora allihop
*De är mjuka
*Det känns som att det inte gör så mycket att en pocketbok blir sliten, en inbunden bok vill man vara mer rädd om.
*De luktar gott.

Karin undrar varför inte de inbundna böckerna får stå ihop med pocketböckerna... Jag har inget bra svar. Jag tycker bara att det ser så bra ut när alla pocketböckerna är lika stora. Rakt och snyggt. Pocketböckerna ligger mig klart närmst om hjärtat, det bara är så. Men nu när jag tänkt på det en stund inser jag ju att de inbunda måste få komma ur sina lådor med! Jag ska bara ordna en hylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0