Buff

Anton är i Trysil och roar sig så jag och Sigrid får klara oss själva. Hon har hakat upp sig på bussar och säger hela tiden "Siji Ida buff" vilket betyder att hon vill åka buss med Ida. Igår var det "Siji mamma kyckla" vilket betyder att jag och Sigrid ska cykla. Imorgon drar vi till Linkan (Östergötlands rövhål om ni så vill). Peter fyller år. Glöm inte att gratta honom imorgon! Jag vet inte om jag får lägga ut hans nummer här men jag kan ju tipsa om eniro.se. Det finns flera Peter P i Linkan men han bor på Västanågatan 31.

Sist jag åkte till Linköping så körde jag vilse. Helt fel hamnade jag. Till Peter tror jag att jag hittar.

Kommentarer
Postat av: syster

Jag tror också att jag hittar, annars har vi ju gps!

2010-03-26 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0