Rommedahls fritids

Mina syskonbarn var lediga idag så de var här på förmiddagen. Jag lagade näringsrik mat och dukade fint.
Emma väljer musik på Spotify. Hon är ganska inne på techno, house och rave. Men den där Saade och Bieber går också bra.
Sen la hon sig i trappan och sa något i stil med "Det är en installation, jag försöker bli ett med trappan. Känner ni strömningarna?"
Ida roade sig med min telefon. Nu när de gått hem och jag kollar på telefonen så ser jag att hon laddat ner 423 apps, dyra sådana. Tatueringsapps mest. Dessutom hade hon ringt till McDonalds i Kramfors ett antal gånger.
Sigrid betedde sig någorlunda normalt.

Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

Kan meddela att det INTE finns McDonalds i Kramfors, de har bara Frasses. Mycket godare dessutom!

2010-11-02 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0