Jag fick ett svar...

Jag fick svar från Försvarsmakten.
Hej Tina

Tack för dina synpunkter. Jag håller inte med dig i din kritik men är ändå
glad att du hör av dig och berättar vad du känner. Som svar på dina frågor
är kampanjen tryckt på miljöcertifierat papper och kan hanteras i
pappersåtervinningen. Jag har tillsammans med vår reklambyrå DDB tagit fram
detta för att hitta intresserade att jobba i Försvarsmakten. Vi kommer från
nästa år bli sveriges största rekryterare och jag inser naturligtvis att
många som får detta inte är intresserade men samtidigt ser jag att många är
det. Vi har tex många småbarnsmammor anställda inom Försvarsmakten.

Med vänliga hälsningar

FREDRIK SVAHN
Marknadschef

FÖRSVARSMAKTEN


Bajsa på dig, Fredrik! Vem är Tina förresten? Idag när jag hämtade Posten låg ett nytt brev från Försvarsmakten där. Jag har inte öppnat det än men när jag gjort det ska Fredrik Svahn få sina fiskar varma. Vad är det förresten för urbota korkade småbarnsmammor som jobbar inom Försvarsmakten? Folk är nötter!

Kommentarer
Postat av: Tillan

Hahahahahahahaha Tin du är bäst! Å Fredrik är inte lika bra.

2010-09-09 @ 20:17:29
Postat av: Frida

Vi fick också det där stooora pappersarket.

Är man intresserad av att jobba inom försvaret så hör man väl själv av sig. Att fiska arbetare genom massutskick känns ju inte så seriöst.

2010-09-09 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0