Jorå

Jag hade visst fått ett par frågor.
Min syster vet inte vart jag befinner mig. Marie, Macen tar foton spegelvänt. Det borde väl du veta?
Någon undrade vad jag använder för kamera. Det är en väldigt krånglig sak som jag ständigt är livrädd för att tappa i golvet. Canon EOS 550D heter den. Det är en ren slump om korten blir bra för jag förstår mig inte alls på kameran.
Alla kändisbloggare/ bloggkändisar brukar ha frågestunder. Man får ställa vilka frågor man vill och så svarar bloggaren så sanningsenligt han/hon vill. Det kör vi på!
Ställ vilka frågor du vill till mig så ska jag ljuga ihop några svar. Ni har till torsdag klockan 12 på er. Blir det mer än 200 frågor så blir jag tvungen att sätta stopp.
Jag och Sigrid äter chips. Eller chisp, som hon säger.

Kommentarer
Postat av: Peter

Några frågor:



Vad är det godaste man kan köpa på restaurang 95:an?

Kommer ni någon gång att flytta ifrån ert nuvarande hus, och i så fall vart?

Om du fick ta med dig en och endast en Kentlåt till en öde ö, vilken väljer du då?

2010-09-28 @ 14:33:27
Postat av: Syster

Varför är havet blått o solen gul?

När får Sigrid syskon?

Vem är din största idol?

Skrattar du alltid åt Peters skämt för att de är roliga eller för att vara artig?

2010-09-28 @ 15:57:16
Postat av: Emma BEST!!!!

Är du blå? Är ZAC EFRON SÖTAST I VÄRDEN?

2010-09-28 @ 16:03:44
Postat av: Feffe

Varför föll valet på sjuksköterska som yrke?

Vilket att ditt favorit-fika?

2010-09-28 @ 17:10:35
Postat av: Tobster

V eller Kd?



Försvarsmakten eller VPG-teamet?



Kött eller fiiiiiiiiiiisk?



Bästa PVK-sättningstips?



Hur gick det egentligen med RABARBERNA?



2010-09-29 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0