Second hand

Jag och Helene drog till samhället Gud glömde och kollade in deras utbud av affärer. På PMUs nya second hand hittade jag den här fina hjärtformen! Perfekt till kladdkakor.
Tittar ni noga så ser ni att jag matchat med min nya örhängen från Vero Moda.
Sen åkte vi till en annan affär där de säljer nya saker. Goda saker.
Efter det åkte vi till en annan second hand-affär där de även sålde hund- och kattmat och katter.
I närheten av den affären låg ett kondis så där kanske vi tittade lite med.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ring när du bakat något gott i den så kommer vi gärna! Mamma o pappa

2010-09-11 @ 18:49:37
Postat av: Tillan

Är det samhället Mullsjö?

2010-09-11 @ 20:18:51
Postat av: Tillan

Fast det samhället har ju inte Gud glömt, de har ju Nyhemsveckan...

2010-09-11 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0