Lucka 12, sömnbrist, lucia och shopping

Igår somnade Bianca runt 20.30. Jag somnade cirka 22.45.

23.30 vaknar Bianca och tycker att det är matdags. Jag matar.

03.30 vaknar hon igen. Tydligen är det matdags igen?? Jag matar.

05.00 vaknar hon och bestämmer sig för att bajsa. Anton byter och sen, efter lite funderande bestämmer hon sig för att det är matdags. Jag matar.

06.30 ringer Antons klocka.

06.45 ringer min klocka. Bianca sover.


Sigrid gick luciatåg med de andra dagbarnen idag. Helt ofattbart att jag har en dotter på 4,5 som går luciatåg!

Eftermiddagen har jag spenderat på A6 med en nioåring som inte kan sluta prata samt en elvaåring som avgudar One Direction. Ganska underhållande.


Kommentarer
Postat av: Syster, moster, mamma

Fantastiska ungar, allihop!
Dem gjorde vi bra.

2012-12-12 @ 23:48:16
Postat av: mamma o mormor

För att inte tala om deras mödrar!!! Dem gjorde vi bra! Mamma o pappa ( Ja nu menar vi mödrarna till Sigrid o Noa inte alla de andra)

2012-12-15 @ 13:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0