Lucka 2, Varför flyttade jag hemifrån?

Tänk er en sköldpadda på lugnande. Ungefär så snabb är mammas och pappas dator. Jösses, där krävs en stor dos tålamod.

Förutom detta är det ganska trevligt att ha flyttat hem. Maten serverad, barnen blir underhållna... Hade jag lagt tvätten i tvättkorgen hade jag bergis fått den tvättad!

Men Sigrid saknar Blixten. Och förutom vår dator så saknar jag min säng, min motionscykel och ett riktigt skötbord. Jag flyttar nog hem imorn igen då.


Förresten, idag insåg jag till slut att converse inte är vinterskor. Jag har därför skaffat ett par rejäla pjucks med ludd i. De lär behövas.

Trevlig första advent!


Kommentarer
Postat av: Peter

Bra att du bloggar igen!

2012-12-02 @ 22:25:40
URL: http://www.oioioi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0