Lucka 3, Pulkamamman

Idag har vi flyttat hem igen! Det var skönt men hemmet är lätt kaotiskt. Gipsskivor, damm, lister, en såg och en stege samsas om utrymmet.

Idag efter maten tog vi med grannarna och ett extrabarn och gick till pulkabacken. Jag hade mina nya pjucks och ordentliga vinterkläder, samt mina två ordentligt klädda barn. Jag kan fortfarande känna mig... smått förvånad över mig själv. Här går jag, en oansvarig skitunge och har två egna barn!! Hur gick det här till? Och de här ordentliga skorna, hur vuxet är inte det? Sen gick vi hem till extrabarnet där extrabarnets pappa väntade med fruktsallad. På hemvägen drog jag Sigrid i pulkan. Det var ganska grusigt men jag är ju så oerhört vältränad så det var en baggis. Ikväll ska motionscykeln få sig en omgång, jag har längtat. (Det där förvånar mig också, jag, träna??)


Kommentarer
Postat av: storasyster

HUR förvånad tror du då inte att jag är? Inte så konstigt att jag tror du o KickioFrida är 12.
Vinterskor och träning, milde tid...

2012-12-03 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0